SenaUysal hanibazen valla öyle 😀 zaten kapalıyım hani dökümlü kıyafetlerim var ama onları giyince hamile gibi hiç olmuyorum iyice göbeklenene kadar giymeme kararı aldım obları sinir oluyorum 😀😀
Prensmoms havis00 ayy aynı durum bendede var 37+2 haftamız ama göbüşüm 6 aylık gibi bebeğimin herşeyi normal çok şükür kilosu boyu🙏 Ama bu çevredeki sinir bozan insanlara gıcık oluyorum ayyy ne kadar küçük karnın dediklerinde nevrim dönüyor😃
Irmakveannesixjd 28+2 haftalığız bol falan giyindigim zaman hiç belli olmuyor hamile olduğum acaba bebeğim mi zayıf 😞 karnım fazla büyük değil çünkü 🙁
glcn_1289 0310b iç karnın geniştir karnın yok diye bebek küçük olmaz korkmayın yani benim de çok aşırı belli değil 40.haftayı dolduracam ama bebeğimin maşallahı var
glcn_1289 0310b iç karnın geniştir karnın yok diye bebek küçük olmaz korkmayın yani benim de çok aşırı belli değil 40.haftayı dolduracam ama bebeğimin maşallahı var
badecanisik Bazı yorumlar sanki hava atmak içinmiş gibime geliyor bi gülme geliyor bana😂 NE KADAR GÜZEL NE KADAR ŞANSLISINIZ. benm göbeğim kocaman ne ayakkabı giyebiliyorum ne yerdne bişey alabiliyorum hele akşama doğru doğuracakmışım gibi şişiyor😂10 kilo değil ama bebeğim haftasıyla uyumlu gidiyor (siiznkide zayıf değildir yani korkmayın iç karın genişliği diye bir gerçek var.)😂hey allahım ya iyi güldüm.
badecanisik havis00 karnı küçük diye nerdeyse ağlayacaklar var. Yok bebek sağlıksızmıdır falan yıl olmuş 2021 KARNIM KÜÇÜK BEBEK SAĞLIKSIZMI😢🤪. Doktorun haftanla uyumlu diyorsa sorun nedir yani komik geliyor bana bu tip naz niyazlar😂
OzgeAlya badecanisik Ben daha 13 haftalığım sıfır göbek ki çok normal böyle olması 😂 annem bana diyor ki bu çocuk nerde nereden besleniyor 🤦
denizanasi1 Ahhh keşke benimde minicik göbüşüm olsaydı😖 32+6 olduk uyku denen bişey yok sabaha kadar nefes darlığından ölecem. Sağa sola dönmek için eşimi tutup dönüyorum. Otursam olmuyor uzansam olmuyor, küçük göbüşün kıymetini bilin kızlaaaaar 😊
badecanisik denizanasi1 ay haftamız aynı 🥰 bide oğlan çocugunda karın küçük olur derler hiçte küçük değil yani gocaman🤪
Denizcyc Benim daha erken ama ben de çok çıksın istemiyorum😂 Hem çatlak açısından daha kötü olabilir hem de hareketleri zorlaştırır diye. Bir de 38.haftamda öabt sınavına gireceğim çok büyürsem zorlaşabilir diye korkuyorum😂
SenaUysal Denizcyc ben bu sene girmeyeceğim doğum yapalı 1 ay falan olmuş olacak. Çalışmadım da bu sene😁 sınavda falan doğurma sakın🤣🤪 şaka bi yana hakkında hayırlısı olsun, branşın ne? ☺
denizanasi1 badecanisik benimde oğlan valla benimde gocaman göbeğim 😀 herkes keyfini çıkar son ayın diyo ama keyfi çıkmıyor valla doğsa hafiflesem diyorum. Hangi doğumu düşünüyosun canım 😊
Denizcyc SenaUysal Edebiyat ümidim biraz az olduğu için okul öncesi okumaya başladım bir yandan da çocukla nasıl olacak bilmiyorum 🤔 Hakkımızda hayırlısı olsun😊
badecanisik denizanasi1 kızım normal oldu bunuda normla doğurmka istiyorum 🥰siz normalimi bekliyosunuz?
denizanasi1 badecanisik normal istiyorum ama herkes ayrı bi taraftan korkuttu. Sağolsun eski doktorum travma yarattı bende😏 normal doğum yaparsan vajina genişliği olur, idrar torbası sarkar falan sıraladı. Ne yapcam bende bilmiyorum valla canım
SenaUysal Denizcyc ayy nasıl gidiyor, örgün mü okuyorsun beni de bilgilendirir misin ders falan saydırınca azaldı mı dersler 🙃 bende edebiyat mezunuyum maalesef okuması bi çileydi atanması ayrı bi çile
badecanisik denizanasi1 ay çok saçma sanki 10 tanemi normal doğurcaz. Bu ara çoğu doktor sezeryana döndürmeye çalışıyor hastalarını bence sağlık problemi yoksa prenses normal doğum harika birşey. Pandemiden dolayı doğm artışları ve devlet hastanesine gidemeyip özelde yığılma oldugu için kes al yapmak istiyorlar. Ben böyle olduğuna inanıyorum artık.
Minnakanne26 havis00 benim de bir tane hamile fotoğrafım olsun istiyorum ama göbek yok ortada. Göbeğim çıkmadan bebiş gelecek herhalde