Ayse_ayhan12 kızlar bakar mısınız adetimin bittiği günden beri bu şekilde çıkıyor testler acaba bozuk mu birde ben bu ay kesik kesik adet oldum acaba gebelik oluşuyor olabilir mi aklımda deli sorular var 😂
Ayse_ayhan12 derindemir Denizzz5900 Minikpandam1 kusura bakmayın olmamış şimdi attım tekrar bakar mısınız
Denizzz5900 Ayse_ayhan12 hiçbiri pik değil canım saate sıvı alımına ilk idrarla olmayacak şekilde yapıyomusun
tipikbiryayburcu Ayse_ayhan12 Canım kaç damla koyuyorsun? 3 damladan fazla koyunca da bozuk gibi dağılıyormuş sanırım
derindemir Ayse_ayhan12 bence testler bozuk.ben daha uygun diye internetten bunlardan aldım ama çoğu zaman ikişer tane yapıyorum çünkü geçen ay aldığım değil ama bu ay aldığım aynı marka teatlwrin çoğu bozuk çıktı.1 kere düzgün bir yerden alın içiniz rahat etsin,
Ayse_ayhan12 Denizzz5900 evet iki saat öncesinden sıvı bişey tüketmiyorum hep aynı saatte yapmaya çalışıyorum neden böyle bende anlamadım
EsrSvm Ayse_ayhan12 Bu ay bu testlerle hiç strese girme bence gün aşırı sadece günleri değerlendir istersen.Eğer gebelik olmazsa strip testler oluyor güvendiğin bir yerden alıp onları kullan canım.
Ayse_ayhan12 EsrSvm bu testi de burdan bir arkadaş önermişti öyle aldım ama ben mi bişeyi yanlış yaptım acaba dedim birde bu şekilde gebelik öğrenenler olmuş bende bu ay düzenli adet olmadım lekelenme tarzında oldu birde günüm geçti acaba gebelik olabilir mi dedim
EsrSvm Ayse_ayhan12 Canım benim çok iyi anlıyorum seni.Her yolu deniyoruz gebelik olması için.Yanlış yaptığın birşey yok testten dolayı biraz şansızlık olmuş sanırım.Lekenlenme şeklinde olduğunda gebelik testi yaptın mı peki ?
Ayse_ayhan12 EsrSvm bu gün evde gebelik testi yaptım sanırım çook çok silik bir çizgi var ama ilk 10 dakikadan sonra oldu lekelenme olmadan da günüm geçiyor diye kan vermiştim ama bişey çıkmamıştı
EsrSvm Ayse_ayhan12 Kan tahlilinde çıkmadıysa bişey demek yanlış olur.Sen günleri değerlendir nolur nolmaz.Daha sonra yine gebelik testi yap bence canım