Sakaryali54
13+2haftaligm sabahtan beri kasik agrim var simdi gecer simdi gecer diye diye ilgilnmedm pek cunku hep oluyodu bu durum ama gecmedi ve belime agri vurmaya basladi.aksi gibi hafta sonu doktorum da yok acile gitsem mi ? Dusuk riski var midir?
Bsk2101
Kanama var mı ya da çok şiddetli bir ağrı mı? Eğer şiddetli değil ve kanama da yoksa rahmin büyümesinden dolayı oluyor genelde o kasık ağrısı 17+6 yım hala benim bile gün içinde arada kasık batmalarım ya da adet olacakmışım gibi sızlamalarım oluyor doktorum çok normal demişti. Dinlenince de geçiyor genelde. Biraz dinlen sen de istersen.
Sakaryali54
Kanamam yook sukur ama arada sizliyomus gbi agri oluyor korktm acikcasi.belimede vurunca agri...hep uzaniyorm is bile yapmiyorm ama anlamadm gitti.cok rahatsz olursam acile giderm artik..Tesekkur ederim