Hanımlar 29 haftalık hamileyim.3 gündür karnım sürekli sert duruyo.Ara ara bebek belli noktalara toplanıyo.Ağrı veya sancım yok ama bunun kasılma olduğunu ve tehlikeli olduğunu duymuştum.Dün doktor nst de baktı sancı çıkmadı ama o zaman karnım sert değildi.Başına gelen var mı acaba?