Candice07 Glsm98 benimde öyleydi. 11.2 cıktı degerim. Doktor pekmez takviyesi yap veya 2 doza cıkar ilacını dedi ama kabızlık tan dolayı ilacı 2 yapmadım. Suan degerlerimi bilmiyorum, 10 gun sonra tahlil verecegim bakalım ne olmus.
Glsm98 Ben de iki doz içiyorum.Halsiz bırakıyor beni kansızlık. İki doz içtiğim halde kansızlık artmış.Değerleriniz kaç peki?
esraozbl Glsm98 ay hiç bilmiyor değerleri ya doktorum düşük olduğunu söylüyor sadece. Kağıtta almıyorum telefondan yüz yüz yüze falan diyor
Beyzan Araştırdıniz mi hiç bilmiyorum ama demir çivi kaynatıp suyunu içmek iyi geliyormuş hamilelerin kullanmasında da sakınca yok diye paylaşmisti . Ben sizinle paylaşayım kendim denemedim belki dokrorunuza danışırsiniz ya da detaylı arastirirsiniz