Edaa Decavıt kullanıyorum gebelıgın sonuna kadar kullanman gerekiyor kan hapıyla beraber Decavit ne zamanları içiyorsunuz hangi saatlerde
MiracAlpinveUmutunAnnesi Ben aksam yatmadan once kullaniyorum cunku aşırı bulanti yapiyo bende gun icinde alirsam
Tolsel Bende içiyordum başka doktor vermişti kendi doktorum bıraktırdı sadece Demir ilacı kullanıyorum o da kabız yapmayan bitkisel gibi bişey bide d vitamini damla 🙄🙄🙄
esrasim Tolsel ben decavitle beraber d vit damla kullaniyordum TSH kontrolü için endokrine gittim TSH da bir sorun çıkmadı ancak 16. Haftaya kadar d vit damlayi kullanma dedi 13. Haftamda gitmistim
NeslihanCaykara Decavit 2 günde bir kullanıyorum .hergün sabah akşam kan ilacı geceleride demir ilacı damla şeklinde ☺
busraali Bende kullanıyorum decavit. Ayrıca demir ve omega3 kullanıyorum aklıma geldikçe içiyorum günün herhangi bir saatinde
Faydemir16 Ben sabah aç karnına demir ilacını kullanıyorum öğlen yemeğinden sonrada decavit i kullanıyorum günde 1 kere