Merhaba arkadaşlar ben 22+5 haftalık hamıleyım daha önce de yazmıştım buraya sağ böbreğimde hafif bir genişleme cıkmıştı bir de küçük bir taş benim yaklaşık 2 haftadır idrarımda köpük oluyor ama daha 4 5 gün önce idrar tahlili verdim ve protein falan cıkmadı zaten tansiyonum hep 8 5 benimle aynı durumu yaşayanlar veya dogum yapanlar oldu mu