Defnealya_ 14 guun once yapilan testler yanilticidir varsa zaten 14 cu gunde regl olmazsaniz belli olur neden erken yaptiniz ki o gunlerde pozitifde cikabilir negatifte cikabilir bebek varsa 14 de belli olur yoksa hakkinizda hayirlisi sonradan yukselen varmi diye sormanizin mantigi yok yani varsa yukselir yoksa regldir bu kadar stres yapmayin 9 kez catlatma ignesi olan biri olarak sistem bu yonde tabi bazi kisilerde istisna durumlar harici igneden 14 gun sonra regl gelmezse gebelik vardir veya yumurta kistlesmistir