1bebeklianne ecrin isminin koyulması dogru değilmiş bi hoca söylemişti. Bedel demekmiş. İnsan çocuğuna ecrin derse ya iyiliklerinin ya kötülüklerinin bedelini ödermiş. İyiliklerinin bedeliyse cocuk cok hayırlı evlat olurmuş, ama kötülüklerinin bedeline denk gelirse de o cocuk ömrü boyunca Anne babayı üzer dururmuş. Bu ne kadar doğrudur bilemem tabi bana söylenileni direkt aktardım. Elçiye zeval olmaz 😅