esraozbl Merhaba arkadaşlar bugün kontrole gittim 35haftamdayım bacak boyumuzda bi gerilik var dendi 31-32yle uyumlu dendi önceden yapılan testlerlerimiz hep normaldi böyle bişey yaşayan varmı söylenen doğum yapınca sorun yaşamayan
Plnn banada da 35 haftalıktan kol ve bacak kafaya göre 2 hafta geri 33 dedi sonra başka hastaneye gittim normal dedi 37+5 haftalığım şuan dün acile gittim sancım vardı 35 hafta görünüyorum yine
esraozbl Plnn bana sadece bacak boyunda bi gerilik var dedi başka hastaneye falan da gitmedim bakalım rabbim hayırlısını eylesin hepimize
pinarezgi esraozbl ultrason ölçümleri kesin değil sapmalar oluyor. iyi düşün sağlıklı gelsin inşallah 🙏