yasemin333 karanim24 tam bir tarih almadık ama nisan 11 den itibaren alırız dedi doktorum biraz yaklaşsın tam gününü alırız.
yasemin333 karanim24 ben 11 nisanda 38 oluyorum sezaryende 38 den itibaren alınmaya başlanıyormuş 39 u bekle anne karnında bir gün bir gündür diyorlar nasıl yaparız ben de bilmiyorum 🤷🏻♀️
yasemin333 karanim24 ilk doğumum canım kan sulandırıcı kullanıyorum o yüzden sezaryen tercih ettim riske girmek istemedim.