-eylul- bugün ultrasonrasonda bebişin pipisini gördük gayet netti 💙💙 ama doktor erkek soru işareti olarak kalsın dedi kız olma ihtimalide olabilir çünkü dedi. Ama ultrosonda gayet netti siz ne diyosunuz🌿
Premsescik -eylul- bazen kordonda olabilme ihtimali oluyormuş bacak arasında bncede haftan çok erken en az 16. Haftada doktorlar net konuşuyor
YaseminBatrk -eylul- bana da %51 kız %49 erkek demişti ? Koymuştu dosyama . Ama bariz oğlumun pipisinii gördüm ultrasyonda doktor kordon da olabilir dedi 2 hafta sonra gel dedi gittiğim de erkek dedi 🥰 kordondan dolayı net bir şey söyleyemiyorlar
Yenibirannee Banada 12. Haftamda yüksek ihtimal erkek dedi ikili tarama testimde 4 boyutlu bakmıştık heryerini gosterdi ama yinede ben tam erkek diye kendimi inandirmiyorum 2 hafta sonra kontrolumuz var o zamani bekliyorum 😂😂😂
-eylul- Hep kız isterdim ama hamileliğin başından beri erkek bebekler aşırı tatlı geliyor sanırım bu yüzden erkek fikrini hemen kabullendim😂😂