milena11 16+1 deyim hamileliğin ilkmgününden beri göğüslerim çok ağırıyor. Uçlarında yanma var çok kötü oluyorum. Yapabileceğim birşey var mı. Yada ne zaman geçecek bilen var mı arkadaslar