090714 Eşim başından beri kız hissetmişti doktorum 12 haftasında ve 14 haftasında erkek tahmin etti ama sonunda netleşti kıızz minik prensesim geliyor 🥰🥰🥰🥰🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
bebissveannesi 090714 ne güzel sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️ Darısı başımıza 🙊 bir ay sonra öğreneceğiz daha bakalım
mucizem09_ 090714 12 +5 suan 13+1 randeavum var bunda ogrenemem sanirsam 1 ay sonra ogrenicem ay insan sabirsizlaniyor ciddenn daha cok var
asyahumam 090714 ben de dün öğrendim benim de kızım olacak çok şükür Rabbim sağlıkla kucağimiza almayı nasip etsin 😍
Sisi milena11 benim de 13 haftada erkek dediler çıkıntısını da gösterdiler ama 18. Haftada kız olduğu kesinleşti😁
Yasoo96 12.haftada kiza benzetti doktorum. Ama ben basindan beri erkek hissediyorum 🤷🏻♀️ Gunler gecmiyo asiri merak ediyorum ya 😍
milena11 Sisi valla en son cumartesi gittim hocam hiç mi umut yok dedim 😅 kıza dönmez mi dedim yok dedi kesin erkek😅
Sisi 090714 evet benim ilki kız buda erkek oldu sevinmiştim ikisni de tadıcam diye ama olsun böyle de kızıma bacı geliyor daha iyi anlaşırlar diye düşünüyorum ☺️