Merhaba arkadaslar.Sizin gebelik nasıl geçiyor? Neler yaşıyorsunuz? 12+5 haftalik gebeyim.Sanki hamileligimin ilk gunlerine dönmüş gibiyim. Halsizlik var çok.midem akşamları bulanıyor gibi bi tuhaf.Ayrıca duygusal olarak çok değişik hissediyorum. Aşırı asabiyim her şeye kızar oldum. Kocamı bezdiricem artık😂 siz de de benzer şeyler var mı? 🤰🏻