mrsbiyolog Lansinoh aldım ben. Çevremde de onu kullanıp meme reddi yaşamadı arkadaşlarım. Aklımda avent vardı ama böyle memnuniyet olunca bende ondan aldım. Bakalım doğunca göreceğiz☺️
Hilal2205 Bende lansınoh cam aldım hatta kargosuda yeni geldi oğlumdada kullandım çok memnunum şimdi kızımda sıra umarım meme reddi olmaz :)
mayis13 cuneeytyareen canım ne alırsanız alın bebek kendi seçiyor emziği ve biberonu ☺️ Ben Avent almıştım ama tutmadı eşim farklı markalardan çeşit çeşit emzik aldı tutmadı en sonunda market emziğini sevdi mesela 😀