Ben geçen hafta üçlü test yaptirdim kan alindi ve adres numarami istediler devlette verdim kanı ama verdikleri barkoddan bakiyorum hata olustu yaziyo ne zaman cikar sonucu ona göre randevu alicam özeldeki kadin doğuma test belli olunca bana gel göster dedi?