milena11 canım ben baybci
milena11 canım ben baybcibebeye gittim evime yakın, ürünleri gayet güzel gördüklerimin imkanın varsa al ayrı ayrı da aynı hesaba geliyor. Ben kiracı olduğum için vazgeçtim almadım. Sadece nevresim takımı ve park yatağına 1500 tl verdim arabaları hediye geldi yoksa yine alırdım. Noktabebe de var oraya da bakabilirsin canım, abimde ordan aldı memnun. İl dışına kurulumları nasıl oluyor öğren istersen.