Merveee6 Kızlar 18 haftalık hamileyim düne kadar çok yoğun akıntım vardı 2. Hamileliğim olduğu icin 16. Haftadan itibaren hareketlerini de az da olsa hissediyordum dünden beri öyle olmuyor sizce normal mi doktora bi hafta önce gittim hersey yolundaydı 😔
Papatyams_2021 Merveee6 benimde ikinci gebeliğin haftaniza göre çok hareket hissetmemeniz normal benimkide fazla hareket etmez ama dün baya hareket etti 2 kez tekmelerini ağır hissettim bu haftaya göre sanırım normal akıntı azlığı bende de azaldı ama yinede geliyor az da olsa hareketlerini hissediyorsanız endişelenmeyin bebişim keyfi yerinde uyuyurdur ☺️
Whiteswan Dun bende boyle bi post actim kimse yazmadi benimde akintim neredeyse hic yok keseyi hisediyordum cikinti seklinde 2 3 gundur hisetmiyorum yarin kontrolum var zor dayaniyorum endiseliyim
Merveee6 Whiteswan inşallah bişey yoktur canım ikimizde de varsa bu haftanın özelliğidir belki yarın gidince bana da yazar mısın
Merveee6 Papatyams_2021 inşallah canım akıntı az da olsa geliyormuş benim gelmiyor sanki geceden beri :(
Zumrut1996 Merveee6 18 haftalik bende hamileyim diğer oğlum gibi hiç haraketli değil doktor iyi dedi 25 gidicem muayneye bakalım nolucak
Whiteswan Merveee6 canim gittim bugun doktora hersey yolunda sikinti yok soyledim 1 haftadir sertlik gerginlik hisetmiyorum dedim cok normal yukari cikiyor dedi edise edicek hic bisey yok dedi akinntim azaldi dedim zaman zaman azalir zaman zaman cogalir dedi sende icini ferah tut hic bisey yoktur