Merhaba hanımlar;
4 ay önce ilk hamileliğim oldu ama bebeğimin kalp atışı durdu 8 haftalıkken kürtaj oldum kan uyuşmalığı iğnesi yapıldı ve şuanda çok şükür 7+4 haftalık hamileyim 3 hafta önce verdiğim testlerde anne bebek kan uyuşmazlığı riskli çıktığını söyledi doktorum daha sonra tekrar kan verdim bugün gittim ama sonucu henüz çıkmamış yarın için prinatoloji bölümüne randevu verildi me yapacağımı bilmiyorum çok tedirginim ne olacağını ne yapacağımı bilmiyorum daha önce böyle birşey yaşayan var mı ?