ftmftmb Dünkü genelge hepimizde kafa karışıklığı yaptı idari izinler hala geçerli mi bu yönde bı gelişme yaşadınız mı benim kurumumda netlik yok henüz
Asudesahinn ftmftmb idari izinler devam ediyor kaldırılan yürürlük 2020/11 hamileler için olan 2020/8
[silindi] Asudesahinn ben 2020/11e göre İstanbul valiliğin kararıyla çıkmıştım o kalktı. Hafta sınırlaması yoktu onda diğeri sağlık bakanlığının genelgesi o devam ediyor 24 haftadan sonra izne ayrılma olayı
Glbnpk Gebelik ile ilgili yayınlanan genelgenin kaldırıldığına dair bir şey söylenmedi. Sanırım devam ediyor ama yine de net bilgim yok.
Glbnpk Pandemi sonuna kadar kalkacağını düşünmüyorum açıkçası. Ben köye gidip geliyorum. Servise de binemiyorum çok kalabalık diye her gün arabayla 40 km yol gidip geliyorum. Yollar bozuk sürekli sallıyor. İnşallah devam eder genelge. 🥺