Hailme_1999 Kızlar 21+3 günlüğüz bugün doktora gittim doktor çok az rahim agzı kısalıgı göryrm dedi ama çok az dedi bu durumu yaşayanlar var mı kafam çok karıştı ne giib sorunlar olur bilgisi olan yazarsa sevinirim
BirMuallime Hailme_1999 canım bol dinlen düzelir inşallah kendini yorma çok hareket etme ki artmasın.progestan verdi mi.ne kadarmış uzunluğu söyledi mi
BirMuallime Hailme_1999 ayrıca erken doğum riski oluşturuyor canım ama çok az dediyse korkma sadece dinlen ve ilaç verdiyse mutlaka kullan geçmiş olsun.
Hailme_1999 BirMuallime yok söylemedi progestron yazmadı sadece vitamin verdi ama çok az gözüme öyle geldi dedi ama blmyrm moralim bozuldu biraz
BirMuallime Hailme_1999 öyleyse merak etme canım sen tedbirli ol dinlen bi şey olmaz ama ağrı sızı bi terslik hisserdersen doktora görün 25 kritik ölçü bi dahaki kontrolde hatırlat tekrar baksın.
BirMuallime Hailme_1999 benim 7. Haftadan beri kısalık sorunum var kendimi yorunca oluyor mutlaka , dinleniyorum sürekli,eğilip kalkmıyorum, ilacımı kullanıyorum şu an düzeldi çok şükür
Hailme_1999 BirMuallime bazen hafif kasıklarımda agrı olyo bende gebeliktendir normal die düşünüyorum ama bundan mı kaynaklıymış acaba
Hailme_1999 BirMuallime çok şükür bu zamana kadar hiç bir doktor böyle bieşy demedi sorunsuz geçti ama ilk defa bugün böyle bişey dedi doktor
BirMuallime Hailme_1999 o rahim genişlediği için de olabilir canım çok az dediyse dediğim gibi sen dikkat et sadece bi süre hiç kendini yorma zaten ciddi olsa ilaç verirdi mutlaka. Bir sonraki randevuda mutlaka sor ama kaç cm diye 35 üstü olması gerekiyor 35 de kötü değil ama aşağı düşmemesi için dikkt etmek gerekiyor öyle demişti benim doktorum.25 altı riskli bu da aklında olsun değerlendirirsin ona göre