Çok şükür bebeğim çok iyi kalp rahim var bende ondan kaynaklı ara ara olucakmış heralde rahim ağzı falan çok iyi çok güzel kapalı dedi 1.5 aylık zamanı sağlıklı atlatırsak eğer sorunsuz bir şekilde sonrada erken doğum riski olucakmış tabi rabbimin taktiri inşallah sağlıklı bir şekilde tam zamanında alırım kucağıma bebeğimi 😥😥