Minik_kalplim_ Kızlar adet olacakmışım gibi bi his oluşuyor sonrada sarı renk akıntı oluyor nedennn 🤷🏻♀️🤕
Beyzan Minik_kalplim_ hamile misin yokss bebek mi istiyorsun canım akıntının sarısı da yeşili de. Pek makbul değil bı tahlil ver istersen
Ozlem23 Minik_kalplim_ ilk aylarda banada oliyodu doktor normal demişti normalde adet olmam gereken zamandı
ekimannesi3 Minik_kalplim_ bugün bende de oldu 7+1 . Adet olmadan önce böyle akıntım olurdu brnim sanki kanla karışmış gibi sarı. Coraspin kullanıyorum ona bağlıyorum kötü düşünmek istemiyorum. Dün kalp atışını da duyduk
Ozlem23 Minik_kalplim_ genede doktoruna sor tabi ne olur ne olmaz ama bana normal demişti artık olmuyo gerçi sadece hamileliğimin başlarında olmuştu
Beyzan Minik_kalplim_ tahlillerin temiz olması çok iyi canım. Benim de ilk zamanlarda adet olacak gibi ağrım olurdu hala ağrır bazen tam belimin alt tarafları. İnşallah en kısa zamanda geçer o sarı akıntı
Meless nzlm45 sanırım vajinanın yapısı değişiyormuş gebelikte o yüzden diyorlar. Doktorum normal dedikten sonra hiç takılmadım😊