ruveydanur2412 bende de öyle Bi huy yoktu ama 1 aydır bende istemsiz geriniyorum. sanırım sürekli sola yatıp belli pozisyonda kaldıgı için kemiklerim istiyor rahatlamak adına. bende hiç sormadım, ama cok iyi geliyor belime falan. Bazen bacagım kasılıp kalıyor ama ne bileyim rahatlatıyor vücudumu.