Tugba_0 Kızlar ben kızımın adını bade koymak istiyorum ama dinen caiz değil diyorlar bilginiz var mı ?
milena11 Tugba_0 çok cici bir isim ama anlamı bir çok yerde şarap kadehi olarak geçiyor. Bende yeğenime istemiştim. Vaz geçtik
2_pamukannesii Tugba_0 farklı anlamları var canım her yerde başka bişey yazıyor içki ile alakalı Bi anlamı da var okumuştum