Arkadaşlar merhaba şekerim tam sınırda çıktı. Doktor takip etmemi istedi. Kuzenimin şeker ölçme cihazını aldım. Bir gün doktora gitmeden sabah açlığımı ölçtüm 120 çıktı hastanede kan testinde 90 çıktı. Şuan takip ediyorum açlığım 150 çıkıyor tekrar ölçüyorum 130 çıkıyor. Aldıkları yere getirdim pili bitmiş ondandır dedi. Baktılar sıkıntı yok başka dediler. Geçen de yine ölçüp hemen sağlık ocağına gittim. Evde aşırı yüksek sağlık ocağındaki doktor gayet güzel dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı? Yeni cihaz alsam mı?