Mnevvr53 Mervekklkdmn gobek deligin orda boyle sertleşip deriniz aciyomuyo bende ya sag taraf ta oluto bazende sol
Sevdes Sevvalll41 evet bende başta inanmadım yok değildir falan dedim ama gerçekten oymuş şuan 19 haftalık olduk çok şükür daha net hissediyorum tabi artik 💜
nurdane3504 Sevvalll41 20 den sonra hissettim ilk bebek benim belkide önceden de vardı ama ben anlayamıyordum ama şu an elimi koyunca bile hissediyorum baya hareketli sanırım 😄😅
Mnevvr53 Mervekklkdmn acaba bebek olablirmi bu belirti ikinci gebeligim ilkinde erken hsetmistim bunda gec hisettim gibi
Melo3535 Haftada hissettin fakat 26-26 haftalık hareketleri daha da arttı daha çok hissediyosun en hareketli olduğu dönemlermiiş