Merhaba kızlar, 2. Trimester’a girmemle birlikte ara ara kasıklarımda ağrı başladı. Yattığım yerde sağa sola dönerken, oturduğum yerden kalkarken, ani hareketlerimde bıçak saplanır gibi ağrı giriyor. Var mı aynı durumu yaşayan, magnezyum eksikliğinden falan mı yoksa normal mi anlamadım