Tugba_0 Kızlar ben 32. Haftamda rapor aldım ve sigortam asgariden yatıyor ne kadar rapor parası alırım bide her ay çekmek istemiyorum toplu almak istiyorum mümkünmü
drysfk Tugba_0 son üç aylık prime göre hesaplanıyor yaklaşık 7buçuğa yakın yatıyor. İki parça halinde alıyorsunuz. Doğumdan sonra 10. Gün ilk raporu doğum sonrası raporun ücretini de raporun bitiş tarihinden itibaren 10 gün sonra alıyorsunuz