Merhabalar 🙋🏻♀️
kızlar ben ilk hamileliğimi hiç beklemezken yaşadım ve maalesef düşük yaptım. Yumurtlama döneminde tekrar bir bebek istedik fakat bende belirgin semptomlar yok. Mesela göğüs ağrısı ve lekelenme olmadı. Sadece 2 gün önce burnuna inanılmaz çilek reçeli koktu, iştahsızlığım var, kabızlık var, şişkinlik var, halsizlik var, baş dönmesi oluyor arada. Regl günüme de 5 gün kaldı. Bu konularda pek bir bilgim yok. Yardımcı olabilir misiniz?