Taze-Anne28 Haftaya 32.haftamdayım ve iznimi başlatacağım ama prosedürü hiç bilmiyorum. Bilen arkadaşlar bilgilendirebilir mi doktordan rapor mu almam gerekiyor, onu idareme mi teslim edeceğim
Tugbaakgunnn Taze-Anne28 bende dün aldım doktora gidip raporunu yazdırıyorsun bizim iş yerinde direk sisteme düştüğü için ben götürmedim resmini çekip attım ama müsait olunca götüreceğim
yasemin333 Taze-Anne28 daha birkaç gün önce aldım muayenemi izin alacağım zamana göre denk getirmiştim doktoruma söyledim beni idari birimler kısmına yönlendirdi ordan çalışamaz raporumu aldım idareme verdim onlar mebbise işlediler.31+5 de aldım hatta istediğin zaman veririz demişti doktorum birkaç günden bir şey olmaz dedi.
Serrax Taze-Anne28 doktorunuzdan imzalı kaşeli raporu alıp idarenize veriyorsunuz hocam. Hayırlı olsun zamanlamanız gayet iyi olmuş🤗
zeynepbalci yasemin333 öğretmensin dimi sözleşmeli misin kadrolu mu? İki türlü de mebbis te görünür mü peki biliyo musun
yasemin333 zeynepbalci öğretmenim sözleşmeli.Sözleşmeli kadrolu farketmiyor izinler kısmında analık izni olarak görünüyor.
yasemin333 Serrax pazartesi okul açılacak denildi pazar günü 32 haftalık oldum izne ayrıldım 4 ayım tam dönemi kapatıyor hayattaki tüm şansımı burada kullandım sanırım😂
Mishi yasemin333 hocam zaten 24. Haftanizdan itibaren idari izin kullanamiyor muydunuz? Ben 24ten itibaren izin kullanmayi dusunuyorum o yuzden sordum.
Serrax yasemin333 evet valla çok iyi olmuş😄 ben 3 hafta önce kullandım,son 3 hafta rapor alıp dönemi kapatacağım inşallah😊
Borulce Taze-Anne28 devlet hastanesinden çalışamaz raporu alıyorsunuz biriminize iletiyorsunuz o kadar
Mlk8 Taze-Anne28 doktorunuz zaten yasal izin hastamıza girince sizi bilgilendircek.eğer çalışmaniza bi engel yoksa ya da çalışmaya devam etmek istiyorsaniz devam edebilir raporu yazacak eger izne çıkmak istiyorsanız raporunuzu başlatacak.is yerinize vereceksiniz.dogum yaptığınızda da doğum için ayrı bir rapor başlatacak onu da işlerinize vereceksiniz
basakhanim Raporla birlikte Dilekçe de verin. Doğum öncesi iznimi kullanmayı talep ediyorum deyin yeter.
yasemin333 Mishi hocam uzaktan eğitim olduğu için ayrılmadım ben yarıyıl tatiline 2 hafta kala 24 e girdim ben hem az kaldı hem de uzaktan diye ayrılmadım şubat 15 inden 1 marta kadar da 2 hafta yine canlı ders yapıp ayrıldım yüzyüze başladığı için zaten normal iznim gelmişti.Ama siz ayrılın bence benim 24 olduğum zamanda yüzyüze olsaydı ayrılırdım