Kızlar ilk 4 ay kusarak geçirdim ondan sonra geçmişti şimdi 36+3teyiz tekrar kusmaya başladım iştahım kapandı yediğim çıkıyor birşey yiyemiyorum ve surekli gece gündüz midem bulanıyor bebeğin tam kilo alma zamanı ne yapacağım bilmiyorum başına gelen varmi?