Eylul_53 bizde 14+4 teyiz 2.gebeliğim diğerinde bu kadar bulantım olmadı ama bunda aynı dediğiniz gibiyim prilam içiyorum gece yatmadan 2 tane ama fayda etmiyor ilaç yüklemeside yapmak istemiyorum daha fazla buyüzden aralıklarla azar azar yiyorum çözüm olmasa da