Sedagb canım benim de o haftalarda hareketleri nerdeyse hiç yoktu akşam yatarken biraz harrketleniyordu doktora gittim kordona mı dolaşdı diye korktum doktorum, bebek büyüdüğü için yeri daralıyor, o yüzden azalması normal bu haftalarda demişti. Yakında bi sağlık ocağı varsa git kalp atışını dinle kuzum