Merhaba arkadaşlar, şimdi doktordan geliyorum. 20+6 yım, doktor suyun artmaya başlamış bir perinatolojiye görünmen lazım şekeri de kes bu arada dedi.
Yarın detaylı ultrasonum var, onda da aynı şekilde sıkıntı çıkarsa perinatolojiye gitmem gerekiyor. Sorum şu, hemen açıp okudum internetten, şeker harici suyun fazla olma sebepleri korkutucu.
Bu durumu yaşayan var mı gerçekten endişelendim, ne yapmam nasıl bi yol izlemem gerekir? Bu süreci yaşayıp hamileliği düzel ilerleyen, bebeğinde sorunu olmayan arkadaşlar varsa tavsiyelerinizi bekliyorum. Umarım ciddi değildir bu haftaya kadar her şey normaldi, 2li test 3lü test temiz, sadece bebeğin böbreklerinde biraz su gördü doktor ama ciddi bir durum değil dedi. İnşallah korkulacak bir şey değildir 🙏