Arasannesi02 5 ay önce kürtaj olmuştum kalp durması sebebiyle. Bugün 4+2 olduk. Doktora gitmek için erken mi gitmeli miyim .
Ysm36 Arasannesi02 Benimde 3 aylıkken kalbi durmuştu şimdi 30+5 olduk düşük nedeniyle oksapar kullanıyorum her ihtimale karşı bence girmeniz de fayda var
Ahsenleyl Benim de ilk gebeliğim düşük olmuştu ikinciyi öğrenir öğrenmez gittim doktoruma yani 4+5 gün falandı sanırım,kan sulandırıcı ilaç vs başladık hemen,bence de bir an önce gitmeniz iyi olacaktır