Başta anne yanı alayım ayıracağım zaman oda yapayım diyordum sonra kendi evim odam da müsait diye vazgeçtim oda yapmaya karar verdim. Böyle takım olarak değil bi beşik şifonyer dolap alıp odaya duvar kağıdı yapmak istiyorum, alt değiştirmek için oyun oynatmak için vs odasına yavaş yavaş tanıtır alıştırırım diye düşündüm. Şimdi gezerken bi beşik gördüm 3 4 kademeli anne yanı oluyormuş ahşap önündeki korumalık iniyor böyle bir şey almayı düşünüyorum. Anne yanı olarak acaba bunu mu kullanmalıyım yoksa yatağa sıfır olan o anne yanları daha mı çok işimi görür. Başka tavsiyeleriniz varsa onlara da açığım yazabilirsiniz