cansuyldz33 Sehir hastanedinde dogum yapan varmı memnun kalan ? Sigortam yok özele 5 bin vermek istemiyorum 😥
Hlyanne cansuyldz33 ben mersin tıp fakültesinde doğum yaptım inanın prensesler gibi bir doğum yaptırdılar Allah doktor dan razı olsun Sizede tavsiye ediyorum…şehir hastanesinde doğum yapan arkadaşlarım var onlarda memnun kaldılar
M_Duman_ cansuyldz33 ben Devlet hastanesinde yapıcam inşAllah özel cok pahalı .ve farkı cokta yok.doktor iyi olsun yeter