Kızlar merhaba,29 mart için sezaryen günü aldık saatini doktorum bana bıraktı. İnanılmaz heyecan bastı. 2.bebeğim nasip olursa inşallah. Kızım var 5 yaşında hemen hemen. Sabah ameliyat olursa 7 buçukta hastanede olmalıymışım. Öğle arasında olursam da 11 de hastaneye gidip sabah 7 gibi kahvaltı yapabilirmişim. Öğle daha mantıklı geldi,kızımla güzel bir kahvaltı yapıp onu psikolojik olarak hazırlayıp,vakit geçirip gitmek daha iyi gibi. Sizlerin saatleri kaçtı acaba? İlk doğumum acil sezaryen olduğundan gün alamamıştık gece yarısı doğum olmuştu. Saati falan belirlemek ürpertici geldi nedense😄🙈