Sevgili hamileler, normalleşme kapsamında yayınlanan son genelgede sadece 60 yaş üstü ve kronikler mi idari izinli? Hamile kelimesi geçmiyor 😔
Bir de 24. Haftada idari izne çıkılmasını sağlayan genelge hala yürürlükte dimi? Onun kaldırıldığına dair bi ifade yok çünkü 🤷♀️