Yeniglnnnnn Kızlar bursa şehir Hastanesi’nde ikili tarama için kendi doktorumuzdan randevu alıyoruz degilmi bir arkadaşım sıra alınması gerek ikili tarama için başka yerde ultrason bakiliyor dedi kafam karıştı yardımcı olur musunu
Dryalp Yeniglnnnnn ben şevkete gitmiştim yaptırmak için almadım oradan almıştım sıra ama sadece kan vermek için normalde alınıyor canım sen al onlar yönlendırır seni
Yeniglnnnnn Dryalp doktorum bana iki hafta sonra gel dedi canim sekreteri de arkadan randevu alarak gel dedi hani hastaneden sıra al falan demedikleri için bende direk normal randevu aldım bakarlar mi bilmiyorum
Dryalp Yeniglnnnnn bakarlar tabi canım kendı doktorun devletteyse mecburen Alman gerek ulturasonda bakıyor cünkü ölçülerine bebeğin sonra kan alıyorlar o kadar benm özeldeydi doktorum o ulturasonda baktı sonra sadece kan ıcın yönlendirmişti
Yeni474747 Ben normal randevu almıştım ordan doktor yönlendirmişti üst kata onu anca doktor yönlendirebilir zaten
gamzeozer16 Yeni474747 seda hanımmı ☺️ Tedirgin oldum bende sert doktorlardan korkuyorum😟 ilk gebeliğimde zübeydeye gidiyordum aycan kopuza o çok iyiydi ama malesef artk yok🙃
Yeni474747 gamzeozer16 yok sert derken ketum ama şehir hastanesinde sıcak yardımsever doktor bulamadım zaten