N-K Soru baslikta oldugu gibi .. bebegim tüm sise mamayi cikardi sirilsiklam oldu simdi acmi diye teredütteyim tekrar mama vermelimiyim ? 6 haftalik
Defnem07 N-K verme hemen bir saat geçsin doktor bana sen kusunca hemen bir şey yiyor musun oda öyle dedi. Biraz midesi rahatlasın
Senmerve N-K bebek mamayu beyenmedigi ixin ona fazla geldigibicin cikriyor olabilir bu durum bi kac gun tekrarlarsa doktora gotur derim ogurur gibi agzindan fiskirir gibi mi kustu ben hic mama vermemistim ilk zmaanlar iglum cok kusardi öğürür gibo fışkırır gibi doktora goturdum reflusunun oldugunu soyledi reflu yatagi aldim bebeklerin gaviskon ilaclari varmis onlardan falan kullandim duzeldi kac cc veriyorsunuz bilmiyorum ama 30 cc yi bitirmesini beklemeyin ilk olcegin yarisininicsin 15 20 dk sonra diger yariaini verin doktor emzirirken kisa kisa ara ara emzir demisti birde
Assya Bence verme migdesi kaldırmadığı için cıkarmıştır,genelde fazla gelen mamayı geri cıkarıyolar. bebeğinin kilosu yerindeyse sıkıntı olmaz ama zayıflıyorsa ve sürekli geri cıkarıyorsa mamayı degiştirmeni tavsiye ederim