Dilarraa Ortada hiçbir neden yokken gecenin bir yarısı kanamam oldu acil hastaneye gittim sancı yok bebeğimde çpk şükür bir sorun yok yatış yapılmadı ve eve geldim progestan verdi doktor. Bu durumu yaşayanınız var mı ilişki yok ağır iş yok kanama var
Gizmolata Dilarraa bugün yaşadım, durduk yere. Allahtan doktorumun doğumu varmış doğumhanedeydi aradım çağırdı gemen, alttan baktı bişey yok açılma yok, kanama yok bebek iyi bende azıcık dinlendim geldim eve🤷🏻♀️