YusufAsel58 Kızlar 12de bel sancım başladı bu saat oldu geçmedi bugün kontrolüm vardı bebek başı dönmesi falan olduğunu söylemedi doktorun öyle bişi olsa söylerdi herhalde nst ye bağlandım sancıda yoktu bu durumu yaşayanlar varmı
iremkaraman YusufAsel58 ben de 34 hafta gecen gün benzerini yasadım saatlerce gecmeyen ve belden giren bir sancı ama o gün baya iş ve hareket etmiştim sonra eşim masaj yaptı dinlendim geçti kendiliğinden
izmirsibel YusufAsel58 bir sorun olmuş olsaydı zaten gözetim altında olurdunuz psikolojik ve normal ağrılar ama yok içinizin rahat etmesi için doktora gidin 🤲
Derin2828 Kasılıp gevşemeyle gelir heralde ağrı devamlı olmaz 32 haftada benimde geçmeden bel kasık ağrım olmuştu yorgunluğa baplı dedi hoca, üstte kalsın deneyimliler yazar belki geçmiş olsun
Zeynepelf Kaç haftalıksın canım, doğum olsa duzenli aralıklarla sancı olur diye biiyorum bel ağrın hiç geçmeden surekli mi ağrıyor
YusufAsel58 Zeynepelf 35 haftalığım canım biraz hafifliyor sonra çoğalıyor sancı 1 dakika içinde öyle uzun sürmüyor
Zeynepelf YusufAsel58 ya bel ağrısı olabilir diye düşünüyorum cok sıklaşır dayanılmıcak hale gelirse gidersin bence hastaneye. Yinede doktora sormalısınn bence
YusufAsel58 Minnakuzum bir iş yapmadım canım hemde hiç bir iş hastaneye gittim geldim özel arabayla okadar