Merhaba kızlar. 36+4 haftalık gebeyim çok şükür hiç bir sıkıntımız yok.17 mart planlı sezaryen doğumum olacak Allah nasip ederse. Fakat eşim askeri personel ve izinleri az, 9 aydır ailesini görmüyor ve temmuza kadar da görmicek. anne babası yaşlı olduğu için gelmiyorlar. Bu yüzden doğumu memelkette eşimin ailesinin yanında yapmaya karar verdik. 37 haftamda özel araçla 12 saatlik yola gitmeyi planlıyoruz, doktorumla çarşamba günü randevum var, o gün görüşüp ona göre çıkacağım ama merak ediyorum Bu son haftalarda yolculuk yapan oldu mu?