Reyhan123 Lcwaikiki den salopet aldım doğurana kadar giyicem çok kullanışlı tavsiye ederm üzerine bir tshirt geçirip pantolon olarak ta kullanıyorum birde defactodan hamile taytı aldım üstünede uzun gömlek tuniklerden aldım L giyiyorum mesela xxl aldm :) hamile kıyafeti diye de aramaya gerek Yok canm büyük beden aldıklarında oluyor üstler