Karaca15 Merhaba arkadaşlar🙏🏻 33+2 deyiz ve şiddetli bir diş ağrım var doktorumun önerisiyle antibiyotik kullanıyorum fakat hiçbir şekilde etki göstermiyor hala😢 özellikle geceleri çok ağrıyor ve uyuyamıyorum önerebileceğiniz bir şeyler var mı😢
umyahsn1010 Karaca15 yoğurt süt içiyo musun canım. Bnmde çok ağrıyordu biraz dikkat ettim iyii şuan ağrılarım.
Dryalp Karaca15 benım yengenın de agrıyorsu antibiyotık kullanıyordu karanfil iyi geliyormuş sanırım ondan almıştı bı denen derim
Esraalkis Karaca15 canim bende iki aylik hamileyken yirmilik diş agrim olmuştu mahf oldum gitmediğin klinik doktor kalmamıştı fakat bebek küçük diye hiç bir ilac kullanamamıştım sana onerebilcegim tek şey nar suyu narı bir bardağa sık ağzında çalkala cok iyi gliyor
Borulce Karaca15 diş agrısımı🥺 bende 3 haftadır vekıyorum kanal tedavısıne basladık bide üstüne apse yaptımı🥺 antbiyotik kullanıyorum sür ve süt ürünleri tüketemiyorum midemden🥺 kefir önerdiler bana sütten daha yararlı bebek için diye onu deniycem. Diş agrısına karanfili duymuştum ve parol iyi geldiği kadar kesiyor.
Karaca15 umyahsn1010 süt çok içemediğim için yoğurt çok tüketiyorum ama yinede geçmiyo😢 çok teşekkür ederim cevap verdiğin için biraz daha dikkat edeyim🙏🏻
Karaca15 Borulce çok geçmiş olsun size de benimde aynı şekilde apse yapmış ama son haftalara girdiğimiz için diş hekimleri müdahale etmek istemiyor o yüzden çekiyorum ağrıyı😢denemediğim şey kalmadı Allah yardımcımız olsun🙏🏻