Arkadaşlar evlenmeden sağ kalçamın içinde bi ağrı olurdu sonra oynatırdım yerine oturunca rahatlardım o zamanlar umursamadım evlendim şimdi hamileyim malum hamilelikte röntgen emar falan girilmiyo ama artık çok zorlamaya başladı her gün bu ağrıyı çekiyorum. Fıtığı olanlar yardımcı olabilir mi aynı şeyi mi yaşıyoruz ne yapmam lazım?