ebruaren Kızlar bebeklerımızın çamaşırlarını yıkamak için detaylı arastırma yapıp ıcerıklerı ınceleyıp tavsıyede bulunacak annelerımız var mı acaba? ❤️
Esilam ebruaren bende şimdi unibaby aldım kokusu ve yapısı çok hoşuma gitti araştırdım kullananlarda çok memnun kalmışlar
Busrasahinbas ebruaren omo baby aldım ilk defa yıkanıyor sımdı kıyafetler makına bıtınce gorecegız ıyı mı kotumu
NobleMom Dalan roxy yenidoğan aldım bende. Matik formunda bir ürün. Kullandım ve memnun kaldım tavsiye ederim ☺️
nesoo12 NobleMom bende onu kullandım memnun kaldım ve yumuşatıcı ıstemıyo arkadasında da yazıyo zaten
CansuDemir Bende deterjanda çok alerji yaşardım.Kendime hacışakir granül beyaz sabundan aldık bebekler için de olan.Bebişim olunca bilmiyorum denicem,şurda bekleyeyim 😂
Zehragul Hacı sakir lavanta kokulu granül toz sabun aldim onunla yikadim. Ambalajin üstünde bebekler ve hassas ciltler icin yazıyor. Deterjanlara göre daha sağlıklı oldugunu düşünüyorum 😊